Nazwa
Opis

Oryginalne paski wybielające na zęby IBright

  • Skuteczna metoda wybielania, która podbiła amerykę!
  • Wybiel zęby nawet o 14 tonów w 7 dni!
  • Zwiększ pewność siebie pięknym białym uśmiechem!
Ocena
Sprawdź Sprawdź ofertę
Opis

Zestaw do wybielania zębów w domu Whitify

  • Efekty takie same jak przy profesionalnym wybielaniu w gabinecie dentystycznym
  • Wybiel zęby w 6 dni najskuteczniejszym domowym żelem!
Ocena
Sprawdź Sprawdź ofertę
Opis

Whitify pasta do utrzymania białych zębów

  • Najlepsza pasta do utrzymania białych zębów
  • Tylko naturalne składniki, najlepsza skuteczność!
  • Łagodna pasta usuwająca przebarwienia i utrzymująca śnieżnobiały uśmiech znacznie dłużej od zwykłych past
Ocena
Sprawdź Sprawdź ofertę
Opis
Ocena
Sprawdź
Nazwa Opis Ocena Sprawdź

Oryginalne paski wybielające na zęby IBright

  • Skuteczna metoda wybielania, która podbiła amerykę!
  • Wybiel zęby nawet o 14 tonów w 7 dni!
  • Zwiększ pewność siebie pięknym białym uśmiechem!
Sprawdź ofertę

Zestaw do wybielania zębów w domu Whitify

  • Efekty takie same jak przy profesionalnym wybielaniu w gabinecie dentystycznym
  • Wybiel zęby w 6 dni najskuteczniejszym domowym żelem!
Sprawdź ofertę

Whitify pasta do utrzymania białych zębów

  • Najlepsza pasta do utrzymania białych zębów
  • Tylko naturalne składniki, najlepsza skuteczność!
  • Łagodna pasta usuwająca przebarwienia i utrzymująca śnieżnobiały uśmiech znacznie dłużej od zwykłych past
Sprawdź ofertę
wybielaniezebowiop.pl na podstawie recenzji 4.8/5 z 1124 ocen.

Ostatnio 1341 opinie o wybielanie zębów 28.08.2020.

Dieta bezglutenowa zasady i zalecenia

Dieta bezglutenowa jest eliminacyjną dietą, która polega na wykluczeniu pszenicy, jęczmienia i żyta. Są to zboża zawierające gluten. Niektóre osoby nie powinny go spożywać z uwagi na celiakię, nietolerancję glutenu lub alergię na gluten. Bezglutenowa dieta może być jednak nie tylko formą leczenia, ale również sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów. Podczas pozostawania na tej diecie można jeść warzywa i owoce w dowolnych ilościach i o każdej porze dnia. Należy jednak ograniczyć spożycie kukurydzy i ziemniaków. Będąc na diecie bezglutenowej w celu zrzucenia nadprogramowych kilogramów warto także ograniczyć spożycie owoców do trzech porcji dziennie. Warto spożywać np. owoce jagodowe, które są niskokaloryczne, zawierają dużo witamin i minerałów, błonnik i antyoksydanty. Tytułem przykładu można wskazać na truskawki, poziomki, agrest, borówki, jagody i maliny oraz jeżyny. Mleko, nabiał i jaja Na diecie bezglutenowej nie ma potrzeby ograniczania spożycia mleka, nabiału i jaj, pod warunkiem, że produkty mleczne nie zawierają jednocześnie składników zawierających gluten (np. jogurty z dodatkiem muesli). W pozbyciu się nadprogramowych kilogramów pomogą zwłaszcza kefir i jogurt naturalny, które nie zawierają glutenu i są produkowane z mleka pasteryzowanego. Zarówno kefir, jak i jogurt naturalny zawierają więcej bakterii kwasu mlekowego, co poprawia ich strawność, przyswajalność wapnia i witamin. Produkty te wzmacniają również odporność organizmu regulując pracę układu pokarmowego. Mięso i ryby na diecie bezglutenowej Mięso i ryby nie zawierają glutenu, dlatego nie ma potrzeby ich wykluczania z diety. Warto jednak wybierać wyłącznie mięso i ryby z ekologicznych hodowli. Wówczas ma się pewność, że do organizmu nie dostaną się toksyny i antybiotyki. Spośród ryb polecane są dziki łosoś, halibut, miruna i śledź. Lepiej unikać natomiast tilapii i pangi, ponieważ są to ryby pochodzące głównie z dużych hodowli wietnamskich i chińskich. Mięso i ryby powinny być przyrządzane w zdrowy sposób. Do zalecanych technik przyrządzania posiłków należą pieczenie, duszenie, grillowanie w folii. Natomiast nie warto wybierać smażenia na głębokim tłuszczu. Należy zrezygnować z panierek – zawierają gluten. Tłuszcze na diecie bezglutenowej Tłuszcze na diecie bezglutenowej są niezbędne jednak w rozsądnych ilościach. Energia pochodząca z tłuszczów powinna pokrywać nie więcej niż 35% dziennego zapotrzebowania kalorycznego. Warto wybierać zdrowe tłuszcze, zawierające kwasy tłuszczowe omega 3. Tytułem przykładu można wskazać na oliwę z oliwek, olej lniany, olej z pestek winogron i olej kokosowy. Nawadnianie organizmu Każdego dnia należy dostarczać organizmowi 2,5 l wody mineralnej. Natomiast nie powinno się spożywać napojów zawierających gluten. Należą do nich m.in. kawa zbożowa, napoje słodzone słodem jęczmiennym i piwo. Jaka kasza na diecie bezglutenowej? Choć niektóre zboża zawierają gluten, nie wszystkie zbożowe produkty są wykluczone. Podczas diety bezglutenowej można spożywać takie produkty, jak kasza gryczana, kasza jaglana, kasza kukurydziana, quinoa, amarantus i ryż. Nie powinno się natomiast spożywać tradycyjnego pieczywa. Można zastąpić je pieczywem bezglutenowym, które jest certyfikowane i oznaczone znakiem przekreślonego kłosa

Read More...

Pomysły na dietetyczny obiad

Pomysły na dietetyczny obiad

W procesie odchudzania należy kłaść duży nacisk na sposób przygotowywania każdego posiłku, a zwłaszcza tego najbardziej kalorycznego. Poniżej przedstawiamy sprawdzone przepisy na dietetyczne obiady inspirowane kuchnią z różnych zakątków świata. Obiad na diecie powinien obfitować w wartości odżywcze, zapewniać uczucie sytości na dłużej oraz wspierać proces odchudzania. Warto postawić na warzywa jako główny składnik obiadu. Niemniej za uczucie sytości odpowiada nie tylko błonnik. Również połączenie zdrowych tłuszczów z proteinami pozwala na długi czas nasycić głód. Ratatouille Ratatouille jest daniem wywodzącym się z kuchni francuskiej. Lekkie danie ma formę gulaszu przyrządzonego wyłącznie z warzyw. Do przygotowania ratatouille potrzebne będą następujące składniki: – czerwona papryka, – żółta papryka, – ½ małego bakłażana – 2 – 3 pomidory malinowe, – mała cukinia, – mała cebula, – ząbek czosnku, sól i pieprz, zioła prowansalskie i tymianek, – oliwa z oliwek. Pokrój bakłażana w kostkę, posyp solą i odstaw na 15 – 20 minut, aby puścił sok. W międzyczasie pokrój pozostałe warzywa w kostkę i posiekaj czosnek. Rozgrzej oliwę na patelni, podsmaż paprykę, cukinię, bakłażan i cebulę. Po 10 minutach dodaj czosnek i pomidory. Przykryj patelnię pokrywką i duś całość przez ok. 10 minut, aby warzywa zmiękły. Na koniec dodaj sól i pieprz oraz pozostałe przyprawy. Czas przygotowania wynosi do 45 minut. Warzywne kotlety Kolejne danie jest inspirowane wegetariańską kuchnią. Do przygotowania warzywnych kotletów potrzebujesz takich składników jak: – 1 puszka czerwonej fasoli, – 1 cukinia, – 1 marchew, – 1 cebula, ząbek czosnku – jedno jajko – olej słonecznikowy, – sól i pieprz. Zetrzyj marchew i cukinię na drobnych oczkach. Posiekaj cebulę w kostkę i dodaj do warzyw, po odsączeniu nadmiaru wody. Odcedź fasolę z puszki, zmiksuj ją w blenderze i połącz z pozostałymi warzywami. Dodaj jajko, posiekany ząbek czosnku, sól i pieprz. Uformuj z masy kotlety i smaż z obu stron na oleju. Czas przygotowania to ok. 30 – 40 minut. Warzywny koktajl Warzywne koktajle to dobry sposób na dietetyczny obiad. Koktajl można przyrządzić z dowolnych warzyw i kefiru lub naturalnego jogurtu. Do przygotowania koktajlu potrzebne będą: – ½ ugotowanego brokuła, – 100 g kiełków rzodkiewki, – 100 g kiełków soczewicy – sól i pieprz, pieprz kajeński, – 100 ml naturalnego jogurtu. 4) Łosoś z warzywami Będąc na diecie nie wolno zapominać o rybach i owocach morza, które należą do najzdrowszych produktów zalecanych osobom pozostającym na diecie odchudzającej. Ryby są bogate w składniki odżywcze, w tym w kwasy omega 3, kwasy omega 6, witaminy z grupy B i jod. Ze względu na zawartość zdrowych tłuszczów i protein są one także bardzo sycące. Do przygotowania pieczonego łososia z warzywami potrzebne będą takie składniki, jak: – 200 g łososia, – 1 brokuł, – czerwona papryka, – 100 g pomidorków koktajlowych, – sok z cytryny, zioła, sól i pieprz, oliwa z oliwek, ząbek czosnku. Opłucz łososia, a następnie osusz i dopraw go solą i pieprzem oraz wybranymi ziołami. Skrop łososia sokiem z cytryny. Następnie posiekaj brokuł, paprykę i czosnek, a pomidorki przekrój na pół. Włóż rybę do żaroodpornego naczynia, przełóż warzywa i skrop całość oliwą. Wstaw naczynie żaroodporne do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni Celsjusza i piecz całość przez 20 minut. Czas potrzebny na przygotowanie tego dania wynosi około 40 minut

Read More...

Dieta kapuściana – zasady, jadłospis i efekty

Dieta kapuściana jest jedną z diet „cud”, których nie należy stosować zbyt długo. Można wykorzystać ją do pozbycia się nadmiaru wody z organizmu i oczyszczenia jelit. Spadek wagi będzie efektem głównie oczyszczenia organizmu niż utraty tkanki tłuszczowej. Dieta kapuściana należy do monoskładnikowych diet, a jej główną zasadą jest spożywanie zupy odchudzającej na bazie kapusty i innych warzyw. Kapusta jest warzywem oczyszczającym i odchudzającym, zawierającym duże ilości błonnika. Dlatego pomaga ona usunąć z organizmu zalegające tam resztki pokarmowe. Warzywo bogate w witaminy i potas Ponadto, kapusta oczyszcza organizm z toksyn, dostarczając jednocześnie cennych minerałów i witamin, takich jak witamina A, C, E, K i witaminy z grupy B. Kapusta w formie surowej, gotowanej i kiszonej doskonale wpływa na perystaltykę jelit i pobudza metabolizm. Warzywo jest bardzo cennym źródłem potasu, który odpowiada za gospodarkę elektrolitową organizmu. Przepis na zupę kapuścianą Do przygotowania zupy kapuścianej – głównego elementu jadłospisu na tytułowej diecie – potrzebujesz następujących składników: – 1 mała główka białej kapusty, – 2 papryki czerwone, – 1 seler naciowy, – 4 średniej wielkości pomidory malinowe, – 2 cebule, – 2 ząbki czosnku, – 1 bulwa kopru włoskiego, 3 – 4 liście laurowe, 5 – 7 ziaren ziela angielskiego, zioła prowansalskie (1 łyżeczka), sól i pieprz, 2 łyżki oliwy z oliwek, – drobno posiekana natka pietruszki – do serwowania Sposób przygotowania zupy kapuścianej jest bardzo prosty, a proces gotowania nie zajmuje dużo czasu. Z kapusty usuń zewnętrzne liście i głąb. Następnie poszatkuj kapustę, zalej ją wodą i zagotuj, a następnie odcedź. W międzyczasie umyj pozostałe warzywa, pokrój seler naciowy w plastry, paprykę pozbaw gniazd nasiennych i pokrój w kostkę, a pomidory obierz ze skórki i pokrój. Czosnek i cebula powinny być drobno posiekane. Bulwę kopru włoskiego należy pokroić w cienkie plastry. Wszystkie warzywa należy smażyć na oliwie przez 3 minuty. Pomidory można dodać dopiero na koniec. Po kolejnych 3 minutach smażenia można przełożyć warzywa do kapusty, dodać zioła prowansalskie, liść laurowy i ziele angielskie, zalać 3 litrami wody i gotować pod przykryciem na wolnym ogniu całość przez ok. 30 minut. Na koniec należy dodać sól i pieprz. Zupę kapuścianą warto podawać z odrobiną natki pietruszki. Jeżeli lubisz zupy krem, możesz zblendować zupę kapuścianą i podawać jako zupę krem. Odgrzewaj jedynie małe porcje przed zjedzeniem (jeden talerz, jedna salaterka). Powyższy przepis pozwala na przyrządzenie zupy w ilości wystarczającej na kilka dni. Dieta kapuściana – tygodniowy jadłospis Dzień 1 diety kapuścianej Śniadanie: 1 porcja zupy kapuścianej, kawa bez mleka, Drugie śniadanie: lekka sałatka z marchewki lub ogórka, Obiad: 1 porcja zupy kapuścianej, Podwieczorek: niskokaloryczny owoc Kolacja: woda mineralna lub świeżo wyciśnięty sok owocowy. Dzień 2 diety kapuścianej Śniadanie: zielone lub liściaste warzywa w formie świeżej lub gotowanej. Obiad: zupa kapuściana. Kolacja: dwa pieczone ziemniaki w mundurkach, bez dodatku soli i masła. Dzień 3 diety kapuścianej Śniadanie: zupa kapuściana, Drugie śniadanie: owoce (inne niż banany), filiżanka gorzkiej herbaty, Obiad: porcja warzyw (inne niż ziemniaki). Podwieczorek: porcja niskokalorycznych warzyw. Kolacja: zupa kapuściana. Dzień 4 diety kapuścianej Śniadanie: zupa kapuściana Drugie śniadanie: 1 banan Obiad: 3 banany Kolacja: 2 szklanki kefiru odtłuszczonego Dzień 5 diety kapuścianej Śniadanie: zupa kapuściana Obiad: pierś z kurczaka lub wołowina (ok. 200 g) Kolacja: sałatka z sześciu pomidorów Dzień 6 diety kapuścianej Śniadanie: zupa kapuściana Obiad: wołowina, filet z kurczaka lub indyka, albo ryba (200 g) Kolacja: ugotowane brokuły (300 g) Dzień 7 diety kapuścianej Śniadanie: zupa kapuściana, Obiad: brązowy niełuskany ryż z warzywami Kolacja: 1 szklanka kefiru Zupa z kiszonej kapusty Osoby, które lubią kiszoną kapustę mogą przygotować zupę kapuścianą na jej bazie. Do przyrządzenia kapuśniaku potrzebne będą następujące składniki: – 300 g kiszonej kapusty, – 6 ziemniaków, – 2 marchewki, – 1 pietruszka, – 1 cebula, – 2 ząbki czosnku, – 3 litry wody, – sól, pieprz, majeranek, 5 liści laurowych, 5 ziaren ziela angielskiego Opłucz, a następnie drobno posiekaj kapustę. Obierz marchewkę, pietruszkę i cebulę, a następnie ziemniaki. Pokrój wszystkie warzywa w drobną kostkę. Zalej warzywa w garnku 3 litrami wody, dodaj liście laurowe, ziele angielskie i czosnek przeciśnięty przez praskę. Gotuj całość przez 60 minut, po czym dopraw całość majerankiem, mielonym kminkiem, solą i pieprzem. Wady i zalety diety kapuścianej Dieta kapuściana jest monotonna i trwa krótko, dlatego nie kształtuje pozytywnych nawyków żywieniowych. Nie można zaliczyć jej do zbilansowanych diet. Wyklucza ona spożywanie tłuszczów i wielu innych pokarmów, dlatego dłuższe jej stosowanie mogłoby doprowadzić do deficytu mineralno – witaminowego. Omawiana dieta należy do diet niskokalorycznych, dlatego po jej zakończeniu istnieje wysokie ryzyko efektu jo-jo. Zaletą diety kapuścianej jest to, że jest ona niedroga i łatwa do przygotowania

Read More...

Jagody Goji i ich właściwości

Jagody Goji i ich właściwości

Jagody Goji dostępne w postaci suplementów diety są alternatywą dla spalaczy tłuszczu bazujących na syntetycznych składnikach. Naturalny ekstrakt roślinny z jagód Goji nie tylko wspomaga odchudzanie, ale również dostarcza organizmowi mnóstwo witamin i związków organicznych, które korzystnie wpływają na jego funkcjonowanie. Jagody Goji jest źródłem zdrowych kwasów tłuszczowych, w tym kwasów omega 3, a także witaminy C. Owoce Goji hamują rozwój komórek nowotworowych, poprawiają odporność, działają przeciwutleniająco, poprawiają pamięć i koncentrację oraz korzystnie wpływają na wątrobę i trzustkę. Suplementy diety na bazie jagód Goji pomagają też zadbać o wzrok. Oprócz wyciągu z jagód Goji suplement może zawierać także inne składniki, np. wyciąg z zielonej herbaty. Skład jagód Goji Jagody Goji zawierają 18 aminokwasów, w tym 8 aminokwasów egzogennych. Owoce zawierają również witaminę C, witaminy z grupy B, potas, żelazo, fosfor, cynk i selen. Jagody Goji są także źródłem białka, kwasów omega 3 i nienasycone kwasy tłuszczowe. Jagody goji to nazwa tybetańskiego szczepu kolcowoju szlachetnego, ale przyjęła się jako oficjalna nazwa handlowa. Owoce posiadają kwaśny, cierpki smak i zawierają mało cukru. Wpływ jagód Goji na odchudzanie Owoce nie wpływają bezpośrednio na proces spalania tkanki tłuszczowej, niemniej znajdujące się w nim składniki wspierają organizm do pozbycia się zbędnych kilogramów. Spożywanie jagód goji powoduje zwiększenie uczucia sytości. Jagody goji różnią się od innych owoców pod względem zawartości fruktozy – zawierają one mniej cukru niż inne. Suplementy diety zawierające wyciąg z jagód Goji są dostępne w sklepach internetowych i stacjonarnych ze zdrową żywnością oraz w aptekach. Jagody Goji można kupić jako suplementy diety lub w formie suszonych owoców. Jagody mogą być używane do doprawiania dań oraz jako dodatek do musli

Read More...

Afrykańskie mango – jak to działa?

Afrykańskie mango pomaga pozbyć się nadmiaru kilogramów. Owoc jest dostępny w formie suplementów zawierających wyciąg z afrykańskiego mango. Afrykańskie mango pomaga poprawić metabolizm i sprzyja odchudzaniu. Do właściwości afrykańskiego mango zalicza się zmniejszenie łaknienia, regulowanie poziomu glukozy we krwi i obniżenie złego cholesterolu LDL, co wynika m.in. z wysokiej zawartości błonnika. Ekstrakt z afrykańskiego mango korzystnie wpływa także na pracę serca. Właściwości afrykańskiego mango Afrykańskie mango jest rośliną występującą na obszarze Kamerunu. Owoc zawiera zdrowe kwasy tłuszczowe, w tym kwas oleinowy i palmitynowy. Nasiona afrykańskiego mango działają przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Owoc nie powoduje skutków ubocznych i jest bezpieczny dla zdrowia. Ekstrakt z nasion afrykańskiego mango posiada silne właściwości redukujące poziom cholesterolu w organizmie. Afrykańskie mango przyspiesza metabolizm, obniża apetyt, podnosi poziom energii i poprawia procesy trawienne. Afrykańskie mango pomaga także szybciej spalić tkankę tłuszczową. Stosowanie afrykańskiego mango Afrykańskie mango należy zawsze stosować zgodnie z zaleceniami producenta. Ponadto, suplementy diety różnią się pod względem zawartości aktywnego składnika. Afrykańskie mango jako przedmiot badań W 2009 r. zostały przeprowadzone badania w celu potwierdzenia skuteczności afrykańskiego mango. W badaniu wzięły udział dwie grupy osób, które zmagają się z nadwagę. Jedna z grup przyjmowała placebo, a druga otrzymywała wyciąg z afrykańskiego mango. W grupie, której podawano wyciąg z afrykańskiego mango zaobserwowano spadek masy ciała na poziomie przeciętnie 12,5 kg w ciągu zaledwie 10 tygodni prowadzenia badania. Afrykańskie mango można kupić w aptekach i internetowych sklepach. Należy pamiętać o tym, że suplement diety nie wpłynie korzystnie na spadek wagi, jeżeli osoba, która go stosuje nie będzie stosować zbilansowanej diety i aktywności fizycznej

Read More...