Nazwa
Opis

Oryginalne paski wybielające na zęby IBright

  • Skuteczna metoda wybielania, która podbiła amerykę!
  • Wybiel zęby nawet o 14 tonów w 7 dni!
  • Zwiększ pewność siebie pięknym białym uśmiechem!
Ocena
Sprawdź Sprawdź ofertę
Opis

Zestaw do wybielania zębów w domu Whitify

  • Efekty takie same jak przy profesionalnym wybielaniu w gabinecie dentystycznym
  • Wybiel zęby w 6 dni najskuteczniejszym domowym żelem!
Ocena
Sprawdź Sprawdź ofertę
Opis

Whitify pasta do utrzymania białych zębów

  • Najlepsza pasta do utrzymania białych zębów
  • Tylko naturalne składniki, najlepsza skuteczność!
  • Łagodna pasta usuwająca przebarwienia i utrzymująca śnieżnobiały uśmiech znacznie dłużej od zwykłych past
Ocena
Sprawdź Sprawdź ofertę
Opis
Ocena
Sprawdź
Nazwa Opis Ocena Sprawdź

Oryginalne paski wybielające na zęby IBright

  • Skuteczna metoda wybielania, która podbiła amerykę!
  • Wybiel zęby nawet o 14 tonów w 7 dni!
  • Zwiększ pewność siebie pięknym białym uśmiechem!
Sprawdź ofertę

Zestaw do wybielania zębów w domu Whitify

  • Efekty takie same jak przy profesionalnym wybielaniu w gabinecie dentystycznym
  • Wybiel zęby w 6 dni najskuteczniejszym domowym żelem!
Sprawdź ofertę

Whitify pasta do utrzymania białych zębów

  • Najlepsza pasta do utrzymania białych zębów
  • Tylko naturalne składniki, najlepsza skuteczność!
  • Łagodna pasta usuwająca przebarwienia i utrzymująca śnieżnobiały uśmiech znacznie dłużej od zwykłych past
Sprawdź ofertę
wybielaniezebowiop.pl na podstawie recenzji 4.8/5 z 1124 ocen.

Ostatnio 1341 opinie o wybielanie zębów 28.08.2020.

Pomysły na dietetyczny obiad

Pomysły na dietetyczny obiad

W procesie odchudzania należy kłaść duży nacisk na sposób przygotowywania każdego posiłku, a zwłaszcza tego najbardziej kalorycznego. Poniżej przedstawiamy sprawdzone przepisy na dietetyczne obiady inspirowane kuchnią z różnych zakątków świata.

Obiad na diecie powinien obfitować w wartości odżywcze, zapewniać uczucie sytości na dłużej oraz wspierać proces odchudzania. Warto postawić na warzywa jako główny składnik obiadu. Niemniej za uczucie sytości odpowiada nie tylko błonnik. Również połączenie zdrowych tłuszczów z proteinami pozwala na długi czas nasycić głód.

  1. Ratatouille

Ratatouille jest daniem wywodzącym się z kuchni francuskiej. Lekkie danie ma formę gulaszu przyrządzonego wyłącznie z warzyw. Do przygotowania ratatouille potrzebne będą następujące składniki:

– czerwona papryka,

– żółta papryka,

– ½ małego bakłażana

– 2 – 3 pomidory malinowe,

– mała cukinia,

– mała cebula,

– ząbek czosnku, sól i pieprz, zioła prowansalskie i tymianek,

– oliwa z oliwek.

Pokrój bakłażana w kostkę, posyp solą i odstaw na 15 – 20 minut, aby puścił sok. W międzyczasie pokrój pozostałe warzywa w kostkę i posiekaj czosnek. Rozgrzej oliwę na patelni, podsmaż paprykę, cukinię, bakłażan i cebulę. Po 10 minutach dodaj czosnek i pomidory. Przykryj patelnię pokrywką i duś całość przez ok. 10 minut, aby warzywa zmiękły. Na koniec dodaj sól i pieprz oraz pozostałe przyprawy. Czas przygotowania wynosi do 45 minut.

  1. Warzywne kotlety

Kolejne danie jest inspirowane wegetariańską kuchnią. Do przygotowania warzywnych kotletów potrzebujesz takich składników jak:

– 1 puszka czerwonej fasoli,

– 1 cukinia,

– 1 marchew,

– 1 cebula, ząbek czosnku

– jedno jajko

– olej słonecznikowy,

– sól i pieprz.

Zetrzyj marchew i cukinię na drobnych oczkach. Posiekaj cebulę w kostkę i dodaj do warzyw, po odsączeniu nadmiaru wody. Odcedź fasolę z puszki, zmiksuj ją w blenderze i połącz z pozostałymi warzywami. Dodaj jajko, posiekany ząbek czosnku, sól i pieprz. Uformuj z masy kotlety i smaż z obu stron na oleju. Czas przygotowania to ok. 30 – 40 minut.

  1. Warzywny koktajl

Warzywne koktajle to dobry sposób na dietetyczny obiad. Koktajl można przyrządzić z dowolnych warzyw i kefiru lub naturalnego jogurtu. Do przygotowania koktajlu potrzebne będą:

– ½ ugotowanego brokuła,

– 100 g kiełków rzodkiewki,

– 100 g kiełków soczewicy

– sól i pieprz, pieprz kajeński,

– 100 ml naturalnego jogurtu.

4) Łosoś z warzywami

Będąc na diecie nie wolno zapominać o rybach i owocach morza, które należą do najzdrowszych produktów zalecanych osobom pozostającym na diecie odchudzającej. Ryby są bogate w składniki odżywcze, w tym w kwasy omega 3, kwasy omega 6, witaminy z grupy B i jod. Ze względu na zawartość zdrowych tłuszczów i protein są one także bardzo sycące.

Do przygotowania pieczonego łososia z warzywami potrzebne będą takie składniki, jak:

– 200 g łososia,

– 1 brokuł,

– czerwona papryka,

– 100 g pomidorków koktajlowych,

– sok z cytryny, zioła, sól i pieprz, oliwa z oliwek, ząbek czosnku.

Opłucz łososia, a następnie osusz i dopraw go solą i pieprzem oraz wybranymi ziołami. Skrop łososia sokiem z cytryny. Następnie posiekaj brokuł, paprykę i czosnek, a pomidorki przekrój na pół. Włóż rybę do żaroodpornego naczynia, przełóż warzywa i skrop całość oliwą. Wstaw naczynie żaroodporne do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni Celsjusza i piecz całość przez 20 minut. Czas potrzebny na przygotowanie tego dania wynosi około 40 minut.

Author Avatar
by admin

Zostaw komentarz